Yaseminn__ 16 haftalık hamileyim kasık ağrılarım var 2-3gundur hareket ederken çok ağrıyor normal mi sizce geçen gün kanamam olmuştu hastaneye gittim bişey yok dendi ama içim rahat değil korkuyorum yinede gitmelimiyim kadın doğuma sizce
Esma006 Yaseminn__ kanaman olmuş canım kanaman olmasaydı normal diyecektim rahim de büyüyor aslında geriliyor
Ikraa_22 Yaseminn__ kuzu benim de sol kasıkta ağrı oluyor eğilip kalkarken seninde mi öyleydi 7+5 günlüyüm
Ekinci2772 Bence git canım erteleme yani ihmale gelmeyecek bişey gebeliğin hiç bir döneminde kanama normal değil diyorlar Allah göstermesin sonradan pişmanlığını yaşama keşke gitseydim v.s falan diye git yani direk devamı geldimi peki
Yaseminn__ Ekinci2772 yok 2gun geldi kesildi kahverengi şeklinde olmuştu acile gittigimde doğum haneye çıktım muayene oldum kanaman artarsa gel bebiş canlı dedi
nurmltli61 Yaseminn__ bebişim büyüyor büyüdükçe Ağrılar da çoğalacak ama içinin rahat etmesi için bi doktora görün derim🥰