Hiç böyle takviyelere gerek yok arkadaşlar her annenin sütü bebeğine yetecek kadar var Allah öyle güzel mucizevi bir sistem kurmuşki vücudumuzda bu takviyeler falan boş suyu bol içmeye çalışın kendi beslenmenize dikkat edin kalsiyum protein bol tüketin doğal beslenin emzirirken dogru emzirme yöntemlerini öğrenin yeter bebek hastalandığında bile sütümüz ona göre geliyor beyin o şekilde sinyal gönderiyor bide ebe dediki mamayla beraber verirseniz sütünüzün etkisi azalır demisti kanmayın bunlara para tuzagından başka bişey değil