iremsozer1 çok zor bende çekiyorum maalesef ama bulantım olmayınca endişeleniyorum değişik duygu, çünkü ilk gebeliğimde bulantımın geçtiğinde bebeğim kalp atışları durmuştu. O yüzden Bi nevi bulantı olması da iyi bişi tutunmaya çalışıo bebişin vücudunda onu kabullenmek istemio 😊. Benim artık boğazımdan kan geliodu. Dayanamıosan ilaç kullanabilirsin doktoruna danışıp ben öle yapyrm