ddefnos Nurgul_07 ben normalde yaptirmayacaktim önceden korumam var diye ama bogmaca eklendiği için tek doz oldum belki hiç olmayanlar için 2 doz olabilir
Ceydaaas1 Bicirik2025 banada sağlık ocağındaki hemşire tek doz hiç bir işe yaramaz iki doz olman lazım dedi
Buseenuur ElifBD merhaba 5. Dozu en son hangi yılda oldunuz ve bu boğmacalıyı kaçınca haftada oldunuz acaba benimde durumum sizinle aynı kafam karıştı biraz
Mercimek7713 Geçen sene kaza geçirdim o zmn bı doz yapılmıştı doktorum bu yüzden tek doz yeterli dedi tek doz vurulcam
Merliii Nurgul_07 son 5 yıl içerisinde 1 doz yaptırdığım için, hamilelikte boğmaca-difteri karışık olandan 1 doz yaptırdım sadece
Esma006 Nurgul_07 yeni tür çıkan tetonozdan oldum bir doz yeterli dedi doktorum ama ilkini eski olan tetonozdan vurulsaydim ikinciyide yeni cikandan vurulmami istiyordu
hhaziran Nurgul_07 ilk hamileliğimde hiç yaptırmadım. 2. Hamilelikte 30. Haftada tek doz tdap yaptırdım
ElifBD Buseenuur aşı kartım duruyor ama tam tarihi hatırlayamıyorum ama 10 yıl koruyuculuğu var dedi hemşire ve 10 yıl dolmadığı için tek doz karışık dozu olacağımı söyledi 19. Hafta da oldum
Buseenuur ElifBD bende 2018 de 5. Dozu olmuştum.bugün 26+4 te boğmacalı olanı oldum çok mu oldum bu seferde acaba dedim😀