MelooosAnne Ben 11 haftalik doktora gittiğimde doktorum bana erkek dedi 16.hafta gel bakalım yine de dedi kesin birsey diyim gittim 16 haftalıkken yine erkek dedi 20 haftalikken detayli ultrason için başka bir yere gittim kız dedi aynı gun yine doktoruma geçtim kesinlikle erkek dedi inanın kafam cok karıştı Burada da cinsiyeti gordu doktor siz ne gördünüz https://hizliresim.com/gr264k4
MelooosAnne Alya05 zaten doktorum erkek diyor ama başka biri detaylida kiz dedi doktorum da şaşırdı çünkü pipisini net görüyor
Alya05 MelooosAnne bencede senin doktorun doğru söylüyor diğeri net görmemiş demek ama detaylıdada net görmemek saçmalık