Buseniz44 Kızlar hamilelikte ciğer yenmemesimi gerekiyor ben ilk 3 ay yenmiyor diye biliyorum ama şuan 27 haftalıgım ben kafam karıştı biraz bilgisi olan varmı zararı nedir ?
Annelikyolundabiri Buseniz44 ciğer yüksek miktarda a vitamini içerdiğinden bebek için ciddi sorunlara sebep oluyor zehirlenme gibi. Sadece 1 porsiyon tüketebilirsin demişti bana doktorum ben korkumdan hiç yemedim. Ama işkembe kelle paça yürek tükettim 😄
Buse4161 Buseniz44 a vitamini yüksek oluyormuş canım o yüzden yenmez diyorlar bebeği zehirleyebilir. Eskiler de bebekte iz çıkar diyorlar
BirAnneikibebek0 Sevilla Merhabalar cevaplarsanız çok sevinirim doğumum çok yakın,doğumunuzu Maraş devlet hastanesinde Mehmet beyde mi yaptınız acaba memnunmuydunuz öğrenebilir miyim
Busra_y Buseniz44 benim ikidir canım ciğer çekiyordu ikisindede bir porsiyon yedim neden çekiyor onuda anlamadım gebe değilken gidip ciğer yiyen biri değildim yani. İlk gebeligimde doktoruma sordum arada yemekten bişey olmaz demişti öyle hatırlıyorum