Smyye1B happyboy_ İlk oğlum Ömer Berâ ikinci oğlum Özgür olucak inşallah. Ek olarak ; Tuna, Ali, Ekin, Mert, Kerem isimlerini beğeniyorum.☺️
Kanye momofprincess1221 kız Allah seni 😂💐o ne demek çok basit aslında senin ve eşinle uyumlu bir isim bulmalısın kafanı çok karıştırmislar iyi düşün muhakkak var.
nesetneseturan İlk oğlumun adı Yamaç 💙 nasipse temmuz sonunda doğacak oğlumuza da 💙 İbrahim Aras düşünüyoruz