Happymombusra bugün bende gittim doktora hem genel kontrol hemde doğum tarihi almak için. 32 haftayla uyumlu çıktı bebeğim ve bu hafta itibariyle çok fazla oluyor kasılmalarım bebek toplanması falan. Doktorum magnezyumu 2 ye çıkardı nst de sancım yok gayet normal dedi. Günde mutlaka 1 muz 1 sade soda tüketmemi söyledi ki ben bunları zaten yapıyorum aslında.