Buse4161 Kızlar gidip memnun olan var mı? Araştırdım ama bir bilgi bulamadım hakkında. Şikayet eden de olmamış giden var mı bu doktora
nepenthe_ Buse4161 ay onu bilmiyorum ama ayşegül özlem orbaya randevu açılmış yarın için istersen onunla değiştir hemenn
GirlandBoy_Mom Buse4161 üstte kalsın diye yazdım çiçeğim bilgi veriyorlar en azından insan ona göre hazırlıklı gidiyor 🥰
nepenthe_ Buse4161 arkadasım iki muayeneye gitmişti beğenmişti gayet ama burda baktım şimdi kimse memnun kalmamışş
Buse4161 nepenthe_ baktım da randevuyu almışlar zaten canım bi öncekinde sümeyye hanıma gittim hiç memnun kalmadım bu doktor iyidir belki
nepenthe_ Buse4161 valla bende hala doktor bulamadım ne randevu var ne doktor o kadar kararsızım ki napıcam kiminle devam edicem bilmiyorum ilk haftaları devlette sonra özele geçerim diye düşünmüştüm ama devlette gittiğim muayenelerden hiç memnun kalmadım
Buse4161 nepenthe_ ben tek tek denicem işte sümeyyeden memnun kalmadım ondan önce sekaya gidiyordum pamuk gibi bir doktordu çok güzel ilgileniyordu oradan kağıt verip şehire yönlendirdiler o doktordan sonra sümeyyeye denk gelmek 10 katlı binanın çatısından atlamak gibi hissettirdi valla. Şimdi bu adama gidicem memnun kalmazsam sonraki haftalarda başka birine randevu alırım nasıl olsa bir sürü doktor var 🤣
nepenthe_ Buse4161 bende ilk ona gitmiştim imkanlardan dolayı benide şehir hastanesine yönlendirdi 🥺🥺 yarında detaylı ultrason için gün almaya gidicez işte
NoName_ Buse4161 iyi bir doktor 🥹şehir hastanesinde osman beyi bilmiyorum ama burçin öğretmenler yılmaz,emine bihter gündoğdu,fatma sarı,vildan kalyoncu hepsi çok tatlı doktorlar
Buse4161 nepenthe_ evet cihaz çok eski olmasına rağmen adam elinden geleni yapıyordu şehirdeki bana kalp atışını bile haber vermeden dinletti o da 1 saniye falan japattı hemen sonra hadi yallah yaptı ya keşke o adamı şehire alsalar 🥹
Buse4161 nepenthe_ ben de yarın sabah detaylıya randevu alcam. Alırken de kontrole gidetim dedim işte 🥹
Buse4161 Kızlar bu doktor efsanee baya detaylı baktj ekranı bana çevirdi hareketlerini falan gösterdi tek sorun içeri hasta yakını almıyor