Busranagme Tgbms ne guzel Benım de az kaldı . Allah sağlıcakla kavuşmanızı nasip etsin 🙏🏻🤗 korkma Dicem ama illa olacak , bende karışık duygular İçindeyım
busraali Tgbms saat 8de de benim doğumum var yatisim yapıldı geceden ve 1 dk bile gozume uyku girmedi.allah yardımdınız olsun sağlıkla kavuşalım bebislerimize
Plndlgn Rabbım hayırlısı ile bebeğini kucağına almayı nasip etsin.. Bu gece sana uyku yok sanırım heyecandan
Plndlgn Hiç Korkma endişelenme yarın senin en güzel günün... Minigine kavuşacaksınız Allahın izniyle güzel haberlerini bekliyoruz 🙂