Evet bildiğimiz gibi her anne bu konuyu dusunuyor ilk eminim. Sağlıklı beslenmesini isdiyoruz.ama bazen mama da vere biliyoruz.olsun sonucda ikisi ile beslenen bebeklerde büyüyor.🫠🫶.Ben kizimi emzirdim.su an 2 yaşına yaklasdi ben 34+1 um ve göğsümde kaşıntı hiss ettim ama böyle kaşıyinca geçmiyor. İçi kasiniyor gibi.sonra böyle masaj uyguladım bakdim sütüm akmaya başladı ve hic durmuyor🫠.normalmi bilmem ama kızımda 4 aylıkken olmusdu. Evet çabuk kesildi erken olduğu için şimdi akması normalmi sizce.? Sancilarim falan var ama abartılacak düzeyde değil aali günü yatış verile bilir🥹. Offf kordkum.