Alya05 ye ekşiyi doğur Ayşeyi 😁 Ekşi aşerenler cinsiyetleri nedir Tatlı yiyenler erkekmi Sağda veya solda ki konu doğrumu kaç kişide doğru çıktı Haftanın önde gitmesi örneğin sata göre 10 haftalık ultrasona göre 10+4 çıkması erkek evlat işaretimi
milatlas13 Alya05 benim iki cocuğumda da gebeliğin ilk haftalarında sağ tarafımda ağrı oldu.ikisi de erkek🌺
petronix Alya05 İki gebeliğimde de ekşi yedim kızım oldu. Bebeğim önde gidiyordu hep soldaydı kız bebeğe hamileyim tekrar. Bazıları tutuyor ama batıl inanç bunlar
Alya05 Eminesentepe1 bir kaç kişide daha duydum ekşi aşermişler erkek bebekmiş Bu eskiler neye göre bunu çıkartmış 😀😀
S-nur1 Batıl tamamen 😂benim erkek hep tuzlu ekşi yedim ilk aylar tatlı ağzıma sürmedim sol kasıgım agrıdı kızdır dedi herkes ama tam tersi oldu önden gitmesi de o cıhaz degısımınden kaynaklı oluyor ¾ gün önde olması bebekle değil cihazla alakalı
Alya05 S-nur1 hadi kız Benmde önde gidiyor kendimi erkeğe hazırlamışım 😀😃😃 Ama bende çok canım ekşi Çekiyor Normal öyle tatlıcıyım
S-nur1 Alya05 Önden gitmesine hiç takılma günü gününe çok tutmuyor cihazlarda mesela benimki bi anda 10 gün ileri attı doktor bebek gelişiminden dolayı öne geçmiş demişti ama ⅔ felan bebekle alakalı değil valla bende tatlı çok severdim hiç yemedim hala yemıyorum 😂
Alya05 milatlas13 kız zaten ben o sağı solu hiç anlamıyorum iki kızım var hiç fark etmedim Onalrın gebeliklerinde sağdamıydı soldamı
mavideniz9696 Alya05 hamileliğimden başından beri bir lokma bile tatlı şey ve çikolata yemedim sadece yeşil erik ve turşu çekti canım ama bebiş erkek 😂 yani batıl inanç
Nursemom90 %50 seçenek olduğu için tutuyormuş gibi oluyor aslında. Bende tuttu mesela. Oğlumda et ve tatlı aşerdim sağ tarafıma tutunmuştu hiç bulantım olmadı. Kızımda ekşi aşeriyorum sol tarafıma tutundu 24 oldum hala bulantılarım var. Çin takvimi tuttu. Yüzük testi de tuttu.
mcrukiye @Alya05 valla cnm benim canım bı ekşi çekiyor bi tatlı o zaman benim karnımda iki bebek ve biri kız biri erkek ☺️☺️ bence alakası yok ya ilk oğlumda ilk 4 ay deli gibi ekşi yedim herkes kız dedi ama erkek çıktı bakalım bunda ne cikicak ☺️☺️🥹