Kızlar 27 mayısda 2.sezeryanı oldum süreç çok hasas kötü geçtigi için burda paylaşmadım ilk sezeryanımda 2 günde ayaklanmıştım bugün 6. Günü hala ayakta durmakta zorlanıyorum 3dk fazla ayakta kalamıyorum soruma gelecek olursakta dikişlerime baktım şimdi çok kötü hissettim ipler dışında falan 10 gün sonra dikiş almaya geleceksin dediler. İlkinde dikişlerim olmadıgı için hiç böyle bişey yaşamamıştım dikişler iyileşirken kaşıntı vs olurmu süreç nasıl ilerler zaten çok yıprandım birde bu konu beni çok düşündürüyor