Arkadaşlar merhaba.Dün akşam 5+2 de cok hafif minik kahve lekelenmelerim oldu. Acile gittim betam 11314 geldi ve doktor keseyi gösterdi.Hatta yolk kesesi de oluşmuş dedi ama bebegi henüz göremediğini daha erken olduğunu söyledi. Lekelenmenin yerleşme kanaması ya da progestan fitil kullanıyorum bunlardan kaynaklı olabileceğini söyledi.Kesenin haftasının 5+5 olduğunu da söyledi. Bugün lekelenmem devam ediyor su gibi açık kahve sürüntü şeklinde ufak ufak geliyor.Daha önce düşüğümde oldu sizce bu durum normal mi bunu yaşayan var mı? Kesenin 3 gün önden gitmesi sorun mu?