mor_menekse1 Kızlar 29 mayis batli var mı aramızda kan verdiniz mi gebelikle sonuçlanan oldu mu 🥹 Ben halla adet olmadım normalde de duzenliyimdir kan vermeye fırsatım da olmadı merak ediyorum belirtiler ney
Asyarslan60 mor_menekse1 31 mayıstı,27 sinde silik çizgi ile öğrendim Yumurtlama tarihinizi net biliyor musunuz
Gylcu mor_menekse1 benim bat 29 du çarşamba günü kan verip öğrendim ama kanı tekrarlama fırsatım olmadı şuan ne durumda bilmiyorum salıya randevum var 🙏🏻🙏🏻
mor_menekse1 Asyarslan60 yok bilmiyorum ama uygulamaya göre 15 Mayıs olması lazım 20 Mayıs’ta kan vermiştim negatifti
Ekinci2772 mor_menekse1 mor_menekse1 çok erken vermişsin ben adetten 2 gün önce verdim 34 tü seninki de 29 Muş
mor_menekse1 Ekinci2772 ewt öyle oldu biraz baklm nasıl olucak Çarşamba kan vermeyi düşünüyorum seninki kac haftalık oluyor tahminen
MerveLeo mor_menekse1 benim de 27 28 i gibi olmam lazımdı. Gebelik testim yok yarın alacağım. Ovülasyon testi vardı her gün yapıp duruyorum T çizgisi C den koyu çıkıyor. Her an regl başlar mı diye korkum var ama düzenli reglim şimdiye kadar olurdum da gibi hayırlısı inş
mor_menekse1 MerveLeo duzenliyse olmazsin bnce bnde çok duzenliyimdir olurdum mutlka ama olmadım baklm kan verince anlaşılır haber ver banada baklm yarın bende test yaparım belki
aycan88 mor_menekse1 yok canım ben bundan 10 gün öncesinde kahverengi pıhtı geldi sonrasında büyük sümüksü şeffaf akıntı geldi bende dedim kesin bu tuttu onun belirtisi nette baktım benzer şeyler yazıyodu sonra test aldım üçüde çok çok silik çıktı sora ertesi gün yaptım yok bir daha yaptım yok dün yaptım gene yok canım sıkılmaya başladı geciktiğini düşünüyorum bu saatten sonra artık