Fly3636 Bizde burada tayinciyiz 😇 Tuğçe hocaya gidiyorum. Hastanenin imkanlarından dolayı ben Erzurumda yapmayı düşünüyordum ama 10 gün öncesinde sancılarım oluyordu doğumhanede gözlemde tutuldum, ordaki ebelerle tanışıp ilgilerini görünce fikrim değişti sonuç olarak doğumhane olsun ameliyathane olsun temiz olmak zorunda. Kararım değişti ve burada yapmayı düşünüyorum. 34+2 yiz 🙋🏻♀️ Siz kaç haftalıksınız