Ummuglsm1379 izmirdeyim malesef görümcemde 3sene arayla izmirdeki özellere bile gitti fiyatı hiç önemli degil beni normal dogurtun dedi bu kez ona ragmen burada kimse kabul etmedigi için afyonda normal dogum olarak yaptı o yüzden burda hiç umudum yok gibi