Evet öyle bir ayrım yapmadım. Dışarıdan yemek yemedim sadece. Gazlı içecek içmedim. Kefir,ayran,su,süt içtim. Bol ceviz,badem,kabak çekirdeği yedim ama hepsini çiğ. bol yeşillik tükettim. Tabi iyi yıkanmış suda bekletilmiş. Meyve yedim. Her gün sabah haşlanmış yumurta yedim. Protein akşam yemeklerinden eksik etmedim. İki günde üç günde bir balık yedim. Yağlı,kızartma,fast food,çikolata,genel olarak paketli gıda hiç tüketmedim.