Kikiriki Kızlar 15 mayısta bebeğim ölçümlerde 19 haftalık çuktı yani haftasıyla uyumluydu 30 unda detaylı ultrasonda 20 haftalık çıktı. Yani üstünden 15 gün geçmişti 21. Haftada olmam lazımdı tam 20+0 çıktk doktor da geç yumurtlamışsındır dedi de anlamadım alakasını 15 gün önce tam haftasındaydı. Gelişim geriliği mi var
aysgl18 Ultrason cihazının farklı olması, doktorun elinin farkı 1 mm bile kaysa ölçüm hafta olarak fark ediyor bende ilk zamanlar çok takılıyordum ama bıraktım artık her şey yolunda ise üzmeyin kendinizi sadece ultrason ölçümü için
Kikiriki aysgl18 çok teşekkür ederm yanıtınız için biz fetal dna da yaptırdık detaylıda da çok şükür hiçbir sorun görmedi doktorumuz sadece haftasıyla uyumlu değil ama geç yumurtlama sanırım dedi daha önceki kontrollerde tam haftasında olunca kafam karıştı