melikeyimmmmm sular hastanesinde yaptım ben dogumumu birde şöyle birşey var 39. Haftada nişanım geldi ertesi gün kontrole gittim doktorum ultrasonla baktı en geç 3 güne doğum olur büyük ihtimalle bebek iyice inmiş diye söyledi doğum kanalına. Biz 3 gün bekledik 5 gün bekledik yok 😂😂 doğumdan sonra ilk çocuk doktoruna gittiğimizde doktor bildi normal doğum olacakmış sanırım diye bebeğin baş kısmında ufak bir iz vardı çökük gibi benim inatçı kızım kanala girip geri çıkmış😂😂😂