Nur1126 merhaba bende 16.haftamda sağlık ocağında rutin tahlil veridiğimde idrarda protein pozitfti 2 hafta sonra kontrol idrar verdim yine sağlık ocağında idrarda protein eser miktarda çıktı 19+4 haftalıkken kendi doktoruma gittiğimde o da idrar tahlili istedi onda da protein eser miktar çıktı ve 24 saatlik idrar topluyorum şuan yarın teslim edeceğim bu arada herhangi bir ödem problemim yok tansiyonum 11/7 nin üzerine çıkmıyor takip ediyorum sonucu da merak ediyorum, umarım herkes için temiz sonuçlar olur