Bet1626 bende gece evimdeyken saat 1,5 gibi doğum suyum geldi sızıntı şeklinde değil bardaktan boşalırcasına. Sonrasında hastaneye gitmeden önce sıcak bir duş aldım evde pilates topu vardı hareketler yaptım yaklaşık 1 saat kadar, herhangi bir ağrı, sancım yoktu. İlk gebeliğim olduğu için eşim tedirgin oldu artık hastaneye gidelim dedi gittim ve sıfır açılma, sıfır sancı :( sabaha kadar bekledik yine sancı açılma olmayınca doktorum suni ile doğumu başlatmamız gerekiyor dedi ve akşam 8 gibi doğum gerçekleşti öylesine zordu ki… O acıyı tarif edemem asla fakat bebek doğduğu an mucize gibi bitti, bitiyor her şey 😍 şu anda 2.gebeliğim 36+3 tek dileğim kendi sancı ve açılmam ile doğumumun olması Allah’ın izniyle 🤲🏻