minikkkk_patatessss dediğin gibi canım tansiyon çok illet illa yediklerinden değil, stres, sıkıntı, heyecan, üzüntü bunların hepsi tansiyonu çıkarıyor. Annem mesela maç izleyemez heyecandan hemen kıpkırmızı oluyor. Uykusuzluktan da çok çıkıyor canım son zamanların ya uykusuz kalıyor musun o da etkendir