mor_menekse1 Civcivim33 üzüldüm canım sağlık olsun bnce kafaya takmayın bende 3. Ay tuturabildim galiba daha kan vermedim ama 5 gün gecikmem var muhtemelen var istedikçe düşündükçe olmuyor bende buay tutmazsa ovulasyon deneycektim
Civcivim33 mor_menekse1 sağol canım zaten daha 2 ay oluyor deniyoruz folik asit de kullanıyorum elenatal 1 kısmet artık ne zaman olursa 🤗
KAANMOMY Miracle_1 inşallah olur. Folikasit kullanın kan testlerini yaptırdıktan sonra tavsiye edilirse. Ben 34 haftalık oldum sona yaklaştım. Darısı isteyen herkesin başına inşallah♥️
Miracle_1 KAANMOMY amin inşallah evet kullanmaya tekrar başladım takviye giıda bitince sadece folik asite başlayacam folbiol a .. sizi de sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun inşallah ♥️
mor_menekse1 Civcivim33 bnde düzenli kulaniyorum folactive adı 90 li bitirdim bu ayla birlikte düzenli kulaln nasip kısmet kızın vardi sanki kaç yaşında canım
Civcivim33 mor_menekse1 evet canım 4 yaşında bir kızım var geçen sene boş gebelik yaşadım kürtaj oldum daha sonra da farklı sağlık sorunlarından dolayı 2. Çocuğu erteledik şimdi çok şükür herşey yolunda hayırlısı olsun 🙏🏻
Civcivim33 [silindi] haklısın canım ben de öyle düşünüyorum gecikince sürekli test alıp yapmak bu ay beni ayrı yordu şimdi akışına bırakıyorum illa ki olacak doğru zamanı bekliyor demek ki