Naazli Kızlar nasılsınız ? Biz 37+0 dayız. Ağrılar tavan yapmış durumda. Nefes alamıyorum. Geceleri yatamıyorum artık doğurmak istiyorum. Bu 2. Gebeliğim. İlk kızımı sezaryen doğum yapmıştım şimdi 3 yaşında. Bu doğumumda sezaryen olacak. Doktorumuz 12 hazirana gün verdi. Hem çok heyecanlıyım hem çok korkuyorum. Hepimiz bebelerimize sağlıkla kolaylaştırılmış bir şekilde kavuşalım inşallah. Siz de durumlar nediir 🥹🥹
Seymaaa05 Naazli 37+2 aynı durumdayım ilk gebeliğim sezeryan olcak 11 haziranı verdi doktorum çok heyecanlıyım ve süreçten çok korkuyorum 🥹
TugceOrak Naazli yarın doğumum var 🥹 Çok değişik duygular yaşıyorum, üzüntü korku heyecan. Hepsi birbirine girmiş durumda. Sabahtan beri ağlıyorum aynı bedende son günümüz diye. Analık delilik, Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️
Selin3434 Naazli 37+6 benimde 3. Dogumum yarın muayene var yatıs olabilir anestezi raporu falan hazır ama grip gibiyim o canımı sıkıyo
Naazli TugceOrak aiiyyy kıyamam yaa. Benim daha 1.5 haftam var ona rağmen senin gibiyim. Yarın bu saatlerde ne korku kalıcak nede başka birşey. Mis kokusunu içine çekiceksin bebişinin 🥹🥹
Naazli Selin3434 benimde perşembe günü kontrol var. 37+4 oluyorum. Keşke doğum olsa çok istiyorum. Bayramda doktorum yok o yüzden huzursuzum biraz. Dikkat et kendine canım sende
Tefu 38+6 gelen giden yok max yalancı sancı ve kaç haftadır böyle yalancı sancıdan da sıkıldım artık Bir hayırlısıyla olsaydı
Naazli Tefu Benimde var o yalancı kasılmalarım ya. İlk gebeliğimde olmamıştı. Bu gebeliğimde çok oluyor. Her seferinde hah doğuruyorum herhalde diyorum ama yok 😂
Naazli Lem Ben 3 yılda bile unuttum sanırım 10 yıl baya çok ☺️ insan ilkde başına ne geleceğini bilmediği için korkuyor ikincide başına ne geleceğini bildiği için korkuyor. O korku hep var 🥹
defnevedoruk Naazli merhaba bizde 35+2yiz🥰 daha tam gününe karar vermedik ama 23/24/25 Haziran bunlardan biri olucak bizimde
Merve_kucuk Naazli Bizde 38+0 olduk. 2. gebeliğim. Nasipse normal doğum bekliyoruz. Uygulamaya göre son 14, ne zaman gelir bilmiyorum
Selin3434 Naazli bende bayramdan önce olsun istedim , cocuklarım var en azından evimde onlarla olurum dedim inşallah yarın iyi olurum da doktor yarın için sezeryan planlanıyor yazmıştı muayenede. Seninde inşallah gönlüne göre olsun