kızlar merhabalar 25 yaşındayım 18 haftalık hamileyim. çalışıyorum. ayak bileklerimde sürekli ödem oluyor. parmağımı bastırdığımda parmağımın izi çıkıyor o derece yani :( ödem için erken değil mi ? yemeğime ayriyetten tuz atmıyorum. yürüyüş yapmaya özen gösteriyorum. her gün mutlaka en az 3 lt su içiyorum. benim gibi olan var mı aranızda ? :((