Sumeyraayan Nişanınız doğumdan ne kadar önce geldi ? Geldiği esnada sancılarınız var mıydı? Suyunuz da akabinde mi geldi ? Doğum başladığını nasıl anladiniz ? Ilk gebeliğim o yüzden çok tedirginim bu konuda
kahvesever__ Sumeyraayan Nişanınız doğumdan ne kadar önce Sabah nişanım geldi sancım falan hiç yoktu suyum da gece geldi
Nrnn Sumeyraayan nisanim gece geldi suyum gelmedi doktor eve gonderdi sancilarin çoğalınca ara dedi ertesi gece dayanamayinca gittim yarım saat içinde sezaryena aldılar normal doğum olmadı bende 37 haftada iki kere kordon dolanmasindan dolayı da sezeryana aldılar
Seltun Sumeyraayan merhaba Haftada geldi. Şuan 37 haftayım😇 Tek başına kesin doğum belirtisi olarak yorumlamıyor doktorlar. Süreç herkeste farklı iletliyor
monica50 Sumeyraayan 37+4′te bebek kanala indiği için yatışım yapıldı bende hiç nişan falan gelmedi. sadece ufak ufak sancılarım vardı. yatış yapıldıktan birkaç saat sonra suyum geldi ondan sonra da sancılarım arttı ve doğum yaptım canım