🥺mrb arkadaşlar yeni katldim bu arda size bişeyy anltcwm
Bir haftadır sancım var evde öylesine bir test yaptım 7-6 gündür adetim gecikmişti ama genelde adetim düzensiz olduğu için takmadım yine bir test yapayım dedim çilek çizgi çıktı çok korktum hamileyim diye çünkü daha 8 aylık kızım var diye yani korkum ikisine bakamayacağım diye çok korkuyorum yetinmeyeceğim diye çok korkuyorum ve doğumdan da sezeryan olduğum için yine korkuyorum acile gittim pozitif dedi ama doğumhaneye gittim yukarı gittim doktor dedi kanı düşük yani tam belli değil hamile oluyorum ama hamile olduğunu düşünüyorum kanı gittikçe olması lazımmış doktor işte dedi yani ama kanın ağrıması lazımmış kimyasal yoksa düşkün diye salı günü gideceğim işte umaranı gönlünce olur ama yine de ben seni şu anda istemiyorum ya herkes laf edecek x🥺🥺🥺