Arkadaşlar 23 haftalık hamileyim sigortalı olarak çalışıyorum ve doğumu mu özel hastanede yapmak istiyorum. Özel hastanede doğum yapıpta ücretin yarısını geri alanlar Var mi? Detaylı bilgiye ihtiyacım war netten baktım ama fazla bsy bulamadım sizin bu konuda bi bilginiz var mı?