Erkekannisi2 Nasıl gecti zormuydu kolaymıydı kızlar ? Benim 1. Uzun surdu ikinci 5 6 saat üçüncüyü merak edıyorum , süresi uzun olan varmı yada kısa
3_bebelianne Erkekannisi2 üçüncü normal doğum yapmayı düşünmüyorum ilk normal doğum güzeldi ikinci ölümden döndüm üçüncü sezeryan olacağım riske atmak istemiyorum
Keyfimveben34 Erkekannisi2 benimde 1 ci kolaydı 2 de de 4 5 saat sürdü 3 inşallah kolay olur bir kızım bir oğlum var bir oğlum daha olacak 🥰
Erkekannisi2 3_bebelianne Allah yardımcın olsun kuzum saglıklı bi şekilde kucagına al inşAllah bebişini