Kızlar selam . Konya da kalıyorum ve burnumu yaptırmak istiyorum bir kaç yere sordum 90-100 den aşşağı söyleyen yok . Bana çok bu fiyatlar . Yakın bir tanıdığım Necmettin Erbakan da prof Mehmet dadacıya ameliyat olmuş burnu çok güzel . Ama kendi hatasından dolayı 2. Kez ameliyat oldu . Bence benim hatam diyor . Ameliyattan 3-4 gün sonra işe gittiği için . Yani uzun lafın kısası bana doktor önerir misiniz . Bu doktor aklıma yatıyor fakat 2 yaşındaki bebeyle 2. Kez ameliyat olmayı göze alamıyorum