Ceriko Kızlar merhaba pik göreli 3.gün bugün Hiç bukadar uzun sürmezdi dün havuçta yedim ama hala çatlama olmamış değil mi en üstteki cuma günü ortada birleşik olanlar dün ve alttakide bu sabah
Asyarslan60 Ceriko ben bu ay 3 gün sürem yumurtlama gördüm 4. Çatladı hamile olduğumu öğrendim bi kaç gün önce değerlendirin gün aşırı güzel haberlerinizi bekliyorum 🌸
Ceriko Gizemce1- cuma ve cumartesi canım Bugunu daha değerlendirmedik çatladı mı çatlamadı mı anlayamadım
Gizemce1- Ceriko çatlamamış gibi çatlayınca silik oluyor çünkü. Bugün bekleyin isterseniz zaten iki gün üst üste yapmışsınız yarın çatlama görürsünüz inşallah yarını da değerlendirirsiniz
Ceriko Asyarslan60 ah canım çok sevindim sağlıkla kucağına al inşallah. Bende mart sonu kürtaj oldum kalp durması nedeniyle. Pıhtılasmam cıktı iğne baslıcaz gebelik oluşursa. Böyle çatlamayınca dedim acaba kaliteyi etkiliyor mu
Asyarslan60 Ceriko ayy asla öyle düşünme ben pcosluyum 37. Gün yumurtladım sen düşün geç yumurtlama olunca acaba kalitesiz mi neden 3 gün sürdü falan derken öğrendim,Rabbim güzel haberi almayı nasip etsin🌸😘