Gozdee6 Kızlar merhaba 3.ayımın içindeyim yumurta yiyebiliyorum yoğurtta sorun yok süt içebiliyorum vs ama et ve balık yiyemiyorum (köfte kıyma sorun yok) düşününce bile içim bi tuhaf oluyor acaba gelişimde sorun olur mu yada geçer mi ..
Supermom488 Gozdee6 bende senin gibiydim canım kıyma yiyebiliyordum tavuktan balıktan midem bulanuyordu Instagram’da önüme çıkan tavuk videoları bile midemi bulanıyordu bı sure sonra geçiyor canım
Dadas Gozdee6 balık hariç onu yiyemedim ama eti falan zorla olsa yutuyordum. Vitaminler falan vermişti doktorum artık balıktan alacağını bebek inşallah oradan almıştır diyorum bende 🤍🥰
Eternal06 Gozdee6 ben de ilk zamanlar tavuk ve etten nefret etmiştim sadece balık yiyebiliyordum. Dördüncü aydan sonra yemeye başladım sizinki de geçici olabilir 😇
Ozgemlym Gozdee6 bende et , köfte , tavuk yiyemiyorum balıkla daha iyi aram :( normalde de ete düşkünlüğü. Hiç yoktur ama iuan zaten yemek pişirmek bile eziyet ssiadece yoğurtlu salatalar , çorbalar tüketmek istiyorum onlar midemi rahatlatıyor 😔
Dolunay_dolunay Aynı dönemden geçtim yiyebildiğini ye ben hala yumurta yiyemiyorum o dönem midemi bulandıran ne varsa hala devam ediyor ama bebeğim haftasıyla uyumlu ilerliyor çok şükür 34. Haftadayız, bebişin senden gerekli olan her şeyi alıyor merak etme 😇
Gozdee6 Ayy yazdıklarınız içimi rahatlattı zorla yesem hep tiksinirim diye yemiyorum ve zaten bir döneme göre daha iyiyim sanırım bunlarda geçicek 💕