Hashasim2020 Nasıl gidiyor kızlar, benim aşırı halsizlik iştahsızlık şeklinde devam ediyor kafamı kaldıramıyorum
Kubra12355 Hashasim2020 bende de uyku arada bir kaşık ağrısı ve kabızlık var dün de lekelenme oldu kahverengi şeklinde pek hareket etmiyorum tup bebek olduğu için zaten Progestana kullaniyorum sadece bir kere oldu dünden beri görmedim ama insanı telaşlandiriyor Rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
hyena Hashasim2020 uyku hali geliyor durmadan sabah bulantısı bi yandan üstüne hasta oldum öksürük boğaz ağrısıda bi yandan
Pofidik123_ Hashasim2020 gaz sancısı oluyomu sizde de ben 5+6 gözüküyorum programda sata göre daha doktora gitmedim perşembe gidicem beta takibi yapıyorum bugün 3.ye kan verdim daha çıkmadı sonucum çok gaz sancım oluyo afedersiniz özür dilerim gaz çıkartamıyorum ben böyle bi problemim var yaşayan varsa nasıl geçer bilginiz var mı
Sevgidendi selamlar , iştahım açık ama sürekli uykum geliyor benim de işten kalan saatlerde uyuyorum resmen, bir de ara ara gelen kasık ağrılarım var
Hashasim2020 Kubra12355 amin inşallah benim de arada kahverengi akıntı gibi oluyor ama ultrasonda bir şey çıkmıyor ilk aylar normal dedi doktorum
Kubra12355 Emine010922 belirtim hiç yoktu valla arada kasık batması birde adet öncesi göğüs şişmesi arada batma gibi oda okadar 4 5 gün yemek filan yapmadım evin içindeydim ama tamamende yatmadım uzandım oturdum arada yemek yaptım şuan öğrendiğimde beride tamamen yatısta degilim ama dikkatte ediyorum ailem uzakta kayinvalidemler yardım ediyor ara ara ilerletiyoruz bir şekilde süreci
Hashasim2020 Pofidik123_ ben yaşamadım canım ama vücut herkeste bambaşka tepkiler veriyor ve ilk haftalar bu tarz bağırsak ve kabızlık problemleri falan normal diye biliyorum hormonlar değişiyor vücutta büyük değişikler oluyor neticede. Ben de aşırı halsizim resmen odadan odaya gidecek dermanım yok ilk çocukta hiç böyle değildim çalışıyordum bu sefer çok garip oldu her hamilelik farklı oluyor
Ela__nur Pofidik123_ ilk haftalarda bende gaz problemi çok yaşamıştım sanırım hormonlardan kaynaklı şu an 9 haftalık olduk şükür iyiyim iştahım açıldı en azından yemek yiyebiliyorum
Pofidik123_ Ela__nur ben bugün o ağrıyla doktora gittim 5+5 satla uyumlu kesemizi gördük bayramdan sonra da kalp atışı için çağırdı bi sorun gözükmediğini söyledi ama yine de her ihtimale karşı progestan verdi