Ben de gebeliğimi adetimden 45.gün sonra bhcg 137 yken öğrendim . İki gün aralıkla yaptırdığım testlerle 370 ,790 olarak arttı. Bayağı geç yumurtlamışım ben de yumurtalığım tembel ve adetlerim düzensizdir benim.on gün sonra gittiğimde doktor keseyi gördü . Haftaya tekrar gideceğim kalp atışlarını duymak için .