EsoMom_ momysss ilk beş dakikada cıktıysa hayırlı olsun ayrıca kuruma çizgisi böyle kırmızı olmaz gölge gibi olur foto da da zor cıkar markası nedir testin :)
momysss Dadas chat gbt silik olan trstler kontraslı yapılınca belli olur dedi öyle yaptı belirgin cıktı😀 kuruma cizgisi midir bilmiyorum işte:/
Dadas momysss valla yıllardır da test yaptım kuruma çizgisi falan hiç birşey görmedim negatifse negatifti 🤷 çizginin ç si bile yoktu..
momysss Dadas ayy kan vermek baya cok zor geliyo bundan önce cok zor süreçler yasadım canım cok yanıyo😭😭
momof3 momysss Bu predictor sanırım en güvenilir testti eskiden ama 2 ay üst üste silik pozitif çıkardı hamile olmadığım halde.Maaleseg yanılma payı var ve çok yüksek.En net sonuç kan sonucu
Dadas momysss silik olunca da var diyorlar canım ama en güzeli kan testi inşallah vardır rabbim gönlündekini nasip etsin 🤲♥️🥰
Zeynmp momysss benim basıma hiç gelmedi 15 tane test aldım hepsinde silik çıktı gün geçtikçe belirginleşti ilk benım de senınkı gibiydı 12 günlük falandı 15. Gün daha netti sende tekrar et eczaneden test al yine yap
Anniskoo0634 momysss coook ince bir çizgi var evet 🥰 hangisi daha kaliteli bilmiyorum ama benimki çok güzel doğru sonuç verdi