elz123 evet canım bugün gittim doktora detayliya girdim ama bana bebeği bile gosternedi 6 dk da detaylı yaptı bana bebek ile ilgili bilgi bile vermedi bacak arasını da görmedim sin anada sordum cinsiyet nedir hocam diye kız dedi kesin mi dedim cevap vermedi kalkabilirsin dedi içimde şüphe kaldı bana gisternesi lazımdı bacak işte boş kız diye ben erkek hissediyorum hep özele gideceğim bayramdan sonra