asil15 Hiranur_2180 gebelik var gibi ama bence biraz daha bekle kan ver daha iyi ve net sonuc alırsınız
EceMavi Hiranur_2180 hamilesin bnce ama netleştirmek için hemen kan testi yaptır. 1 saate sonuc çıkıyor
Hiranur_2180 En altaki ilk günü yaptım ortadakini dün yaptım en üsttekinide bugün yaptım sanki bugün yaptığım düne göre daha silik görünüyor değerim mi düşüyor yoksa 😢
bizzocone Hiranur_2180 öyle düşünme yaptığın saate göre bile rengi soluk çıkabiliyor sabah erken saatlerde yaparsan koyu daha geç saatlerde yaparsan daha silik çıkabiliyor
Arazynp Hiranur_2180 hayir canim awox böyle zaten zaman geçtikçe koyulasiyor normal yani kan verin bence. Beta artisini takip edin.
Slmcnmyeniben Hiranur_2180 o zaman var hayırlı olsun ama testten anlayamazsınız değerin düştüğünü beta vermeniz lazım
Arazynp Arazynp hatta benimde böyle bir postum vardi. Koyulasma olmamis diye. Sonra fark ettim ki ertesi gün onceki gunden daha koyu olmuştu.
Hiranur_2180 Arazynp kan verdim zaten perşembe günü 31 çıktı cumartesi 119 çıktı yarın doktora gidicem
Hiranur_2180 Adet döngüm değişiyordu 29 nisan son adet tarihim döngümün 31. Günü öğrendim ben hamileliği
Hiranur_2180 Arazynp yarın randevum vardı kimyasal gebelik geçirdiğim için daha önce korkuyorum artık