Rab1iss Merhaba hamilelikte hiç kaş açan var mı açıcıyla ben bilmiyordum zararlıymış 3 kere açtım 21. Haftamdayım bebeğime bişey olmaz değil mi lütfen kullanıp doğum yapanlar özellikle cevaplar mısınız içim hiç rahat değil
efeduru Rab1iss ben açıyorum bir problemle karşılaşmadım kaş açmanın ne gibi bir zararı olabilir ki zaten hepi topu 2 dakika falan sürüyor
Rab1iss Nurkaya07 yapmayı düşünmüyorum bilseydim hiç yapmazdım çok pişmanım bebeğime bişey olmasında onun vebalini alamam