Esmerannee1080 Kizlar 38 + 4 gunlum gebeyim simdi hastaneden geldim sancilarim cok yuksek bebegin kafasi cok iyi kanala yerlesmis ama acilma yok 4 saat sonra gel dedi napicam acilma icin yardim
Nursen21 Esmerannee1080 Rabbim yardımcın olsun inşallah bir avazda kurtarsın bilgim yok maalesef hayırlı doğumlar olsun