Şehir Hastanesi ya da Devlet Hastanesinde doğum yapmış olan anneler memnun kaldınız mı? Tecrübeleriniz nasıldı? Doğumu beklerken sancı odasına kimse alınmıyormuş anne tek başına sancısını çekiyormuş doğru mu? Doğum sonrası servis odalarında başka hastalar da oluyormuş? Eş bile annenin yanına gelip durması pek mümkün değilmiş? Bu tarz şeyler duydum doğru mu acaba? 36 haftalığız doğumu Kocaeli Şehir Hastanesinde düşünüyorum, burada doğum yapmış olan var mı? Nasıldı süreciniz?