Patiseverana Kızlarrrrr selammm, gümüş kapak tercihiniz ne oldu E bebekte güzel bir indirim var değerlendireyim diyorum 😃999 ayar ile 925 ayar farkını iyi bilen var mı? Kullanan memnun plan var mı?
a-koroglu merhaba 999 ayarını görmedim ama e bebekte gümüş kapak düşmüyor bende almayı düşünmüştüm 2. üründe yüzde 50 indirim var ama gümüş kapak için geçerli değil sanırım siz hangisine baktınız
Patiseverana a-koroglu ikisinde de yazıyor ama ben sepete ekledim korbell çöp kovasıyla beraber, korbell indirime giriyor. Ama karar veremedim 925 ayar mı yoksa 999 ayar mı? İkisi de giriyor yani indirime
a-koroglu Patiseverana 999 daha iyi sanırım siz söyleyince baktım ama 925 de olsa sorun olmaz bence genelde o kullanılıyor bende başka ürünle eklediğimde gümüş kapak değil de uygun fiyatlı olan indirime giriyor 😂
Patiseverana a-koroglu he evet hangi ürün daha ucuzsa o giriyor o yüzden ben de yakın fiyatlı alayım dedim de ikisi de 1000 tl 😃 999 kırılgan falan yazmışlar internette hep 925 te görür iş ya heralde
a-koroglu Patiseverana bence 925 alın ben öyle yapacağım diğer markalarda da hep 925 ayar gördüm çünkü 🌸
sevcnnn9 Patiseverana bende e bebekten 999 ayar aldım ayarı ne kadar yüksekse o kadar iyi araştırmıştım bende kararsız kaldığım için
Patiseverana sevcnnn9 ya onun için çok kırılgan falan yazıyorlardı ama bilemedim o yüzden çok farketmez heralde ya inşallah ikisi de iyidie