Arkadaşlarım plasenta previa totalis olarak 29. Haftada doğum yaptım, lütfen çok dikkatli olun ben de 3 kanama geçirdim 1 aydır hastanede yatıyordum iyi ki de o kanamaları geçirmişim diyorum çünkü ciğer geliştirici iğne yapıldı kanama olunca ve 4. Kanama inanılmaz şiddetlidir o sebeple acil sezaryene aldılar ve bebeğim şu an küvözde çok şükür ki solunum problemini daha hızlı aşıyor tabii daha uzun bir sürecimiz var ancak iyi ki ciğer geliştirici yapılmış ve doğum öyle gerçekleşmiş. O yüzden ipin ucunu sıkı tutun lütfen ben son 3 aydır yatmama rağmen kanamalara engel olamadım araştırıp gerekirse doktorunuzu siz yönlendirin. Biraz olumsuz hikayem belki ama inşallah sizler aynı şeyleri yaşamazsınız diye anlatmak istedim.