Ceyda099 Kızlar suyum azaldığı için doktorum pazar doğuma almak istiyor suni sancı ile doğumu başlatacağını söylüyor süreç nasıl ilerleyecek çok korkuyorum
Ayshababy Ceyda099 banada dün gece söyledi doktor su azaldını bugün tekrar kontrol edip doğumu başlatacaklarını söylediler merak ediyorum süreç nasıl ilerliyor bebeğim kilo almayı bırakmış balon doğum fitil suni herşeyi deneyeceklerini söylediler yurt dışındayım 😕
Turuncukadin Ceyda099 ben de yarın suni sancı alacağım muhtemelen. Bebeğim 41+0 oluyor kendi sancım yok. Neden korkuyorsun ki bundan
Ynnnn Ceyda099 ben suni sancıyla daha doğrusu altan fitil vererek doğum yaptım 1 santim acılmayla fitlin etkisi artıkça sancılar da çoğaldı tabi sın yarım saatte çıkacağım ben hastaneden özele gidip sezaryan olacağım dedim açılmamı kontrol etti 10 santim olmuş etkisi baya oldu çok çabuk ilerledi
keyfimin-kahyasi-misin Ceyda099 Yani bazı vucutlarda olmuyormuş ama Ben suni ile doğum yaptım kısa ve yukske aciliydi . Kendi sancımla yaptigimda uzun süre sancı çektim doğumda zorlandım sinide dinlenip girdim doğuma iki buçuk saat içinde acilmam fuk oldu doğum yaptım ve kesim yok icersen Azcik yirtilmam olmus
Sngl_12022 Bende surda bekleyim 41 haftalik olduk ama sancim acilmam yok yarin suni sancı alicam buyuk ihtimalle korkuyorum
busra__20022025 Ynnnn ilk gebelik mi benim de 3 cm açılmam var yarın doğuma gideceğim ilk grbelik olduğu için korkuyorum uzun sürer diye
keyfimin-kahyasi-misin Ceyda099 10 cm oldu iki buçuk saat sonunda doğum yaptım belki surmemistir bile
Ceyda099 busra__20022025 benim de ilk gebelik hiç açılmam yok yarın doğuma alıcam dedi suni sancıyla nasıl olur bilmiyorum
elfbcr Ceyda099 benimde hiç açılmam yok cuma suniye alıcam dedi siz doğum yaptınız mı süreç nasıl ilerledi
keyfimin-kahyasi-misin Ceyda099 kesim yok ikinci dogjm olunca galiba içten diskik.var 4 tane uyusturdular ama içten olunca Hissetim
betul1- Bende yarın 40 oluyorum 2 cm açılmam var çarşamba suni verilecek 2. Doğum inşallah hızlı olur
sevasdos Bende 40+3’deyim bugün doktora gittik ne sancı ne açılma var suyunda azalma var çarşamba gününe yatış verdi suni sancıyı denicez dedi ama bende korkuyorum tabii 🙄
Yaseminblkcn Benim de dün kontrolüm vardı 2,5 cm açıklık var dedi doktor çatı muayenesinden sonra benim ağrılarım başladı dünden beri ama düzenli değil ikinci gebeliğim nişanım da geldi gitsem mi evde sancının Sıklaşmasını mı beklesem bilemedim