Anneeadayi Bebegim 27 günlük doktor yazdı doğal dedi 2 -10 yaş arası yaziyor kutusunda sasrdm sormak istedim kullanan varmi bebegine
Srp53 Anneeadayi ben de kullanmıştım 1. Ayı dolunca ama bu gaz damlası mı ben probiyotik diye kullanmıştım