Kızlar cuma günü tetanoz aşısı 2. Doz oldum. 28 haftalığım cok hareketli bir bebegim varken cumartesi hic hareket hissetmedim. Ben evham yapiyorumdur uyuyordur dedim ama geceleri mutlaka hissederdim. Birazdan hastaneye gitmeyi planlıyorum bu durumu yaşayan var mı?