Kızlar selamlar,
Sezaryen doğum yapalı yaklaşık 50 gün oldu. Dün doktor kontrolüm vardı. Korunmak için doğum kontrol hapı kullanabilir veya spiral düşünebilirsin dedi ama ben spiral istemiyorum. Hapı da ilk kez kullanacağım. Cerazette önerdi, kullanan var mı aranızda? Yan etkileri nedir bir de nasıl kullanacağım? Çok kalabalıktı doktorum hızlı baktı pek konuşamadık. Veya başka bir hap da alabilirsin eczaneden demişti. Sizin kullandıklarınız hangileri? Yardımcı olursanız sevinirim.