Kizannesiii Kızlar Herşeye Ağlayasım Geliyor İlk Gebeliğim Sürekli Karanlık Bir Oda Da Uyumak Ağlamak İstiyorum Sürekli İçimde Bir Ses Konuşuyor Psikolojim Bozuldu Artik.🙄😟
[silindi] Kizannesiii bende 18 haftalığım bağıra bağıra ağlayasım var. Derdim yok Allah’a şükür ama ben mutsuz huzursuz kimseyle konuşmak istemiyorum. Durup dururken ağlıyorum ya da bir şey oturuyor içime. Hamilelik çok etkiliyor duygularımızı. Hamilelik boyunca devam edecek maalesef.
Kizannesiii [silindi] eşim de o kendi kendine üzülüyor ben birşey yaptım diye halbuki adamın sesi soluğu çıkmıyor bu sefer o öyle üzülünce ben daha çok üzülüyorum 🙄🙏 hiç bilmiyorum ne yapicam