Bundan 4 yıl önce gittmiştim illet ettim iyki orda doğurmadım tabbi devlette doğurdum ama çok kötü davranıyorlar oda 2 kişilik hijyen desen yok üslub desen yok benim cm açıklığım vardı bana seni yatırım ama yerim yok ayakta dur saçma sapan şeyler söylediler ve hemşire tanıdığım var orda çalişan hale der sakin orda doğurma diye
Doğuma da almıyorlar diye biliyorum