Kızlar bi anda çok ağrım oldu karnım sertleşti belim kasıklarım hepsi bir anda zaten 2gün önce kontrolde Nstde sancılarım ağrılarım çıkmıştı Salı günü gel demişti bebek baş aşağı pozisyonda çatın geniş çok güzel demişti dün akşam başlayan ağrıya dayanamadım doktorumu aradım hastaneye geç ebeler baksın dedi nst felaketttt sancılııı ama açıklığım da hiç yok sezeryana alındım ama nasıl ağlıyorum spinal anesteziden korktuğum için inanın ki her gün vursalar gık demem o kadar hissetmedim ama bence yapılan kişiyle de cokcok alakalı bi durum ağrılarıma gelecek olursak tabi oluyor ağrı kesici yapıyorlar daha yürümeye başlamadım birkaç saate başlayacağım. Bu arada ağrı eşiğim coooook düşüktür Allah yardım ediyor gerçekten de korkmayın sonucu çok güzel şu an kollarımda uyuyor oğlum❤️ bir gün bende buraya doğum hikayemi yazacağım aklıma gelmezdi hep zaman geçmiyormuş gibi hissederdim